Trei romani si-au parasit locurile de munca si s-au asezat in fata calculatorului. Vocile lor de bloggeri au avut ecou, iar in cativa ani au reusit sa-si intretina familiile numai din castigurile de pe on-line. Aproape toate contractele de publicitate au curs in 2009 prin agentia Standout.ro, scrie Evenimentul Zilei. “Publicitatea pe bloguri nu inseamna doar un banner si/sau un articol. Cele mai de succes campanii au avut concepte dedicate, au generat interactiune si preluari pe alte bloguri si in alte canale de social media”, a declarat pentru sursa citata Ionut Oprea, managerul agentiei Standout. Vali Petcu este autorul celui mai de succes blog din Romania: Zoso.ro. Castiga peste 30.000 de euro pe an. Banii ajung la Zoso prin doua formate de publicitate: unul romanesc, cu contract si facturi, si celalalt prin sistemele de plata internationale. Cetin Ametcea a inceput proiectul Arhiblog.ro din 2007. Pe pagina sa personala face advertising de doi ani. Preturile unui banner pe arhiblog. ro pleaca de la 300 euro si ajung la 2.000 de euro. Cristi Dorombach este project manager la realitatea.net. Blogul sau, piticu.ro, a aniversat cinci ani anul acesta. A inceput cu AdSense, advertising prin Google. Visurat.ro si Subiectiv.ro sunt alte doua bloguri care conduc veniturile din online, primul cu 25.000 euro pe an, iar cel de-al doilea cu 11.000 euro. Sursa
|